"Rəqabət strategiyası" kitabının qısa məzmunundan bir hissə
Rəqabət strategiyası kitabı sektor üzrə rəqabətin araşdırılması, həmçinin uğurlu şirkətlərin strategiyalarının təsvirindən ibarətdir. Bu strategiya nəinki bazarda necə rəqabət aparmaq barədə dəyərli məlumat verir, həmçinin rəqib şirkətlər barəsindəki məlumatı istifadə edərək onların öz oyunlarında necə qabaqlaya biləcəyinizi göstərir.
Şirkətinizin rəqabət strategiyasının köməyilə böyüməsini təmin edin.
Sizin mükəmməl məhsulunuz, effektiv komandanız və düşünülmüş satış planınız var. Bəs biznesinizdə qabağa getmək üçün daha nəyə ehtiyacınız var?
Maykl Porterə görə strateji olaraq firma kimi mövqelənmədə sahələr arası rəqabətə önəm vermək lazımdır. Bu fikir inqilabi xarakter daşıyırdı və ilk dəfə 1980-ci ildə təklif olunanda şirkətlərin rəqabət barəsindəki fikirlərini dəyişdi.
Bu qısa məzmun sizə rəqabət strategiyasının əsaslarını başa salacaq və strateji planlamanın yüksək rentabelliyə aparan yoldan bəhs edəcək.
Bundan başqa nələri öyrənəcəksiniz:
- Apple və Mersedesin rəqibləri üstələməyə doğru yönlənən strateji yanaşmasını;
- Bir çox şirkətlərin bəyanatının uydurma olmasını;
- Şirkət daxilində şaquli inteqrasiyanın müsbət və mənfi tərəfləri barəsində.
Şaquli inteqrasiya. İstehsalatdan son istehlakçıya çatdırılmasına qədər bütün prosesləri (və ya əsas hissəni) həyata keçirən və idarə olunan şirkət şaquli inteqrasiya olunmuş şirkətdir.
Maykl Porterin "Rəqabət strategiyası. Rəqib analizi metodları" kitabının qısa məzmununu online tam olaraq burada oxuya bilərsiniz.
Video təqdimat: